Ik zit in hetzelfde vliegtuig maar ik ben niet meer dezelfde vrouw

Hoe mijn gebroken hart de weg bleek naar groei, (zelf)liefde en nieuwe vriendschappen.

Soms verandert je leven niet doordat alles om je heen anders wordt…
maar doordat jij anders wordt in wat het leven van je vraagt.

Een jaar geleden zat ik in hetzelfde vliegtuig.
Met een gebroken hart. Tranen in mijn ogen. Een hoofd vol vragen. En geen idee hoe mijn leven eruit zou gaan zien.

Nu zit ik hier opnieuw.
Zelfde route. Zelfde stoel misschien.
Maar niet meer dezelfde vrouw.

Niet omdat alles ineens makkelijk werd.
Maar omdat ik mezelf onderweg niet meer ben kwijtgeraakt.

Deze reis leerde me dat groei na verlies niet betekent dat pijn verdwijnt. Het betekent dat je steviger leert staan in alles wat je tegenkomt. Zachter wordt. Eerlijker. Meer aanwezig.

Wil je verder lezen?
In mijn nieuwsbrief deel ik openhartig hoe mijn moeilijkste jaar tegelijk een van mijn meest transformerende jaren werd.

Schrijf je hier in voor de nieuwsbrief